Ashkam - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu Ashkam - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Ashkam

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

2 aug 25 grd
De omgekeerde route van gisteren is vandaag het plan, terug door het woestijn landschap naar de bewoonde wereld,maar niet voordat we eerst 'n stukje noordelijker zijn gereden,naar de grens met Namibië om daar ook 'n paar stappen te zetten, op de terugweg zijn we ook nog 2 leeuwen tegen gekomen maar die gedroegen heel braaf ,de koffie hebben we gedronken in het plaatsje askham ,een piep klein dorpje met 'n winkel ,'café , 'n benzinepomp en 'n paar huizen ,in het cafeetje kregen we bij de koffie ieder 'n bijbels spreuk geserveerd ,was wel apart.
Ook de kleur van het duinzand was apart het was harstikke rood,aangekomen in onze logde hebben zitten genieten van de spectaculaire zons ondergang en opgang die ons waren beloofd .best wel mooi
Grt.

Internet is nog vaak 'n probleem

• 05 Augustus 2017 - 19:03

Douwe Baas:

Augrabies Park is inderdaad een bijzondere plek. Fijn dat jullie zo'n mooie reis maken met hele bijzondere ervaringen.