Elim - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu Elim - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Elim

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

27 Juli 2017 | Nederland, Apeldoorn

27 juli 2017 bewolkt 22 grd
Dit verslag schrijf ik zittend aan de rand van het meer ,waar onze lodge staat met 'n prachtig uitzicht over het meer kijkend naar 'n bergwand,we hebben het voor wat betreft het autorijden rustig aan gedaan vandaag 'n kleine 100km,maar we hebben best veel gezien en mee gemaakt,eerst naar het dorp elim, wat daar het meeste opviel het contrast tussen de luxe winkel straat en marktkramen erom heen waar je van alles kunt groente ,fruit,oliebollen, telefoonkaarten en levende of gebraden kippen,erg rommelig maar wel gezellig De mensen leven daar toch vooral op straat.
'S middags hebben we atelier ,en wilden we'n potterie bezoeken maar die was nog niet zo gauw te vinden 'n jongen die ons zag zoeken sprong bij ons in de auto en wees ons de weg,hij kon praten als brugman,zijn vader was overleden,en hij zelf was werkeloos en deed niet veel meer dan de hele dag rondhangen zei hij maar hij wilde wel graag willen werken ' n grappip ventje,wel armmoedig,we hebben hem voor zijn hulp 'n paar centen gegeven ,hij sprong 'n gat in lucht
Verder hebben we nog op z'n Afrikaans gegeten met blote handen zonder bestek dus ,dat was het voor vandaag alleen nog even melden dat we in onze logde een mooi hemelbed hebben net d'n efteling

• 28 Juli 2017 - 11:17

Sjan:

Wel een bijzondere vakantie.
    Denk dat jullie straks veel te vertellen hebben.

• 28 Juli 2017 - 16:06

Rien:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben joke ik lees ze elke dag