Krugerpark - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Juli 2017 | Nederland, Vlijmen

24 juli 2017
Mooi weer ongeveer 23 graden

Vandaag zijn we van hazyvieuw via de panorama route naar de ingang van het krugerpark gereden,een mooie route met onderweg de z.g.bourke lock potholes en de blijde rivier canyons canyons, erg mooi allemaal vervolgens zijn we in het krugerpark aangekomen,daar hebben meteen de enigste van de big vive gezien een heleboel zelfs ,ook steenbokken impalas en genoeg gnoes, er kroop ook nog een slang over de weg die ik met mijn stuurmans kunsten bijna plat heb gereden.
Hopelijk morgen de andere 4 van de big vive als we de hele dag in het park doorbrengen oh ja we hebben ook nog apen gezien onderweg naar het park
Dit was het voor nu ,morgen meer.

• 26 Juli 2017 - 21:30

Corry:

Heerlijk dat jullie al zoveel gezien hebben, lijkt me allemaal mooi en fijn dat het weer ook een beetje mee werkt.
    Wij zijn ons ook aan het voorbereiden op Mallorca, heb er ook veel zin in. dikke X

• 27 Juli 2017 - 12:30

Beppie:

Lijkt me indrukwekkend allemaal. Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden.

• 27 Juli 2017 - 14:11

Sjan:

Dat is genieten!
    Groeten Johan en Sjan

• 27 Juli 2017 - 20:19

Henny:

En vanmiddag lekkere pap (brij van rijst??) met kip, kool en spinazie gegeten, met de handen en het is Peter gelukt zonder te knoeien.

• 27 Juli 2017 - 21:17

Elly:

Zal best een cultuur verschil! Wel mooi om dit zo mee te maken! Heel veel plezier in het hemelbed!
    Groetjes.