Springbok - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu Springbok - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Springbok

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

5 aug, beetje kille wind 21 grd.
Springbok is the place to go zo'n 340 km verderop richting het westen op 100km van de Atlantische Oceaan, de plek waar we eigenlijk ook naar toe wilde om bij de plaats kleinzee een kijkje te nemen bij gestrande scheepswrakken.
Helaas viel ons plan in duigen omdat de laatste 60 km van de weg er naar toe bestond uit 'n bijna onbegaanbare gravelweg jammer anders hadden we zo ongeveer het hele land van oost naar west , van Mozambique naar de Oceaan overgestoken,kan altijd nog bij Kaapstad straks.
Dus zijn we bij de gravelweg omgedraaid en via enkele kleine dorpjes terug gekeerd naar springbok.we overnachten daar bij Daisy bed en breakfest,en van daaruit gaat het morgen weer verder

• 06 Augustus 2017 - 10:25

Henk:

Mooie reisverhalen jammer van de gravelweg dat je weer om moest draaien volgende keer meer geluk.

prettige reis verder met uitzichten en wilde dieren

• 06 Augustus 2017 - 11:57

Miralda:

Julli gaan er ook helemaal Afrikaans van praten/schrijven. Helemaal ingeburgerd.

• 06 Augustus 2017 - 13:28

Beppie:

Een hele belevenis. Leuk al die verhalen. Nog 1 week, geniet er nog maar van.