Kalaharie - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu Kalaharie - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Kalaharie

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

1 aug. Lekker weer 24 grd
We rijden vandaag van upington naar het tentenkamp in de kalaharie (semi) woestijn . De ingang van het kgagali n.p ligt op de grens Botswana, midden door het toegangs gebouw loopt de grens tussen Botswana en z .afrika,en dus hebben we vanzelfsprekend 'n paar stappen in botswana gezet.
Het tenten kamp waar we de nacht doorbrengen ligt zo'n 125 km verderop bij grens met Namibië,de rit door het woestijn park leverde mooie plaatjes op van verschillende dieren vooral de gemsbokken en gnoe waren rijkelijk aan bezig, ook hebben we ,en daar ging het ons om 2 leeuwen en een leeuwin gezien,een van de leeuwen werd overvallen door erotische gedachten en bracht die gedachten ter plaatse in de praktijk ,maar dat terzijde.
We hebben die nacht
in de tent goed geslapen om dat die goed was beveiligd tegen de wilde
dieren d.m.v. 'n stevig hekwerk.
Grt.