Reisdag - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

28 juli 23 grd Vandaag zijn van elim naar het pilanesberg nationaal park gereden 'n lange reis van zo'n 500 km
We hadden nog graag 'n safari door het park gedaan,maar daar was het een beetje te laat voor , als het wat langer licht zou zijn had het nog wel gekund ,maar om 17.30 uur is donker hier
Dus hebben we besloten om morgen heel vroeg op te staan en te kijken of we er in slagen alsnog een leeuw of luipaard te spotten.
Onderweg hebben we ook nog koffie gedronken bij een startende ondernemer ,z'n café bestond uit een hal ter grootte van 'n kleine vliegtuig hangar met in het midden 'n tafel met 'n koffiepot erop en op de achtergrond keiharde muziek maar misschien gaat het met zijn zaak nog wel goedkomen

  • 29 Juli 2017 - 18:31

    Hanny:

    Indrukwekkende reis zeg, een heel andere wereld! Veel reisplezier en gr uit g'malsen

  • 29 Juli 2017 - 20:21

    Corry:

    Weer heel veel mooie dingen gezien, volgens mij, wel vroeg donker zeg!
    Wij vertrekken over een paar uurtjes naar Schiphol, dan gaat de vakantie voor ons beginnen.
    lieve groetjes van ons X

  • 30 Juli 2017 - 10:18

    Henk:

    Mooie verhalen ga zo lekker door kon niet eerder reageren want ik kreeg geen mails deze heb ik doorgestuurd gekregen van ons elly zodat ik ze kan lezen .
    groetje s henk en pieternel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2017

Springbok

05 Augustus 2017

Augrabies

05 Augustus 2017

Ashkam

05 Augustus 2017

Kalaharie

31 Juli 2017

Upington
Peter

Actief sinds 16 Juli 2017
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 7290

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

16 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Zuid afrika

Landen bezocht: