Hazyvieuw - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu Hazyvieuw - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Peter Ven - WaarBenJij.nu

Hazyvieuw

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juli 2017 | Nederland, Vlijmen

23-07-2017

Zonneschijn en 22 graden
Vandaag zijn met de huurauto vertrokken vanuit Johannesburg
richting het krugerpark een tocht van ongeveer 450 km ,wel even wennen aan het links rijden ,én vooral aan de binnenwegen daar wil hier en daar nog wel eens een kuiltje in zitten,we zijn gereden via de long Tom pas een weg genoemd naar een kanon dat daar is achter gebleven na een van de vele oorlogen ,daar.we hebben ook nog een watervalletje gescoord
Uiteindelijk zijn we in het plaatsje hazyvieuw beland van waaruit we morgen het kruger park onveilig gaan maken
We op ons overnachtings lekker zitten eten ,maar helemaal safe was dat ook weer niet want onze reisgenoot zakte tijdens het eten door zijn stoel, was wel lachen
Groetjes

• 23 Juli 2017 - 21:32

Sjan:

Dus morgen tussen de wilde dieren?

• 23 Juli 2017 - 22:41

Corry:

Hier even een woordje van ons, het zal vast een cultuurshock geweest zijn, zo aan de andere kant van de wereld, maar wel een hele belevenis! Ben benieuwd wat het morgen gaat brengen tussen de olifanten en zo! Geniet ervan en laat ons maar meegenieten. X

• 24 Juli 2017 - 21:51

Rien:

Hier is alles vertrokken en een berichtje al terug gekregen dat alles oké is met de fasollekes
    En bij jullie is het ook goed zo tehoren